Pénzvisszafizetési grancia

Bármely, a BeautyOnline.hu-on vásárolt termékre 14napos pénzvisszafizetési garanciát vállalunk.

Visszavásárlási lehetőség, SZAVATOSSÁG, JÓTÁLLÁS

Cégünk minden termékére teljeskörű csere- vagy visszavásárlási lehetőséget biztosít a fogyasztóknak 14 munkanapon belül! A 14 munkanap attól az időponttól kezdődik, amikor a fogyasztó a terméket kézhez kapta. 

Ptk. 685. § e): Fogyasztói szerződés az a szerződés, amely a fogyasztó és olyan személy között jön létre, aki (amely) a szerződést gazdasági vagy szakmai tevékenysége körében köti. A törvény jótállásra és kellékszavatosságra vonatkozó szabályai alkalmazásában az a szerződés minősül fogyasztói szerződésnek, amelynek tárgya ingó dolog, kivéve a villamos energiát, a - tartályban, palackban vagy egyéb módon korlátozott mennyiségben vagy meghatározott űrtartalommal ki nem szerelt - vizet és gázt, továbbá a végrehajtási eljárás vagy más hatósági intézkedés folytán eladott dolgot, valamint az olyan árverésen eladott használt dolgot, amelyen a fogyasztó személyesen részt vehet.

Ptk. 685. § d): Fogyasztó... a gazdasági vagy szakmai tevékenység körén kívül szerződést kötő személy.

A jótállási igény a jótállási jeggyel és-vagy valamint a csomagban kapott vagy letölthető számlával, szállítólevéllel érvényesíthető. A jótállásra vonatkozó részletes információkat az adott termékre vonatkozó jótállási jegy tartalmazza.  A vásárlást követő 3 munkanapon belül meghibásodás miatt felmerülő csereigényt a tartós fogyasztási cikk cseréjével teljesítjük. Szavatossági igény a számla bemutatásával érvényesíthető a vásárlást követő 2 éven belül, ha a meghibásodás hibás teljesítésből ered. Az első 6 hónapban az Eladó feladata a kifogás intézése, 6 hónapon túl a vásárló a kifogása rendezéséhez az illetékes fogyasztóvédelmi szervhez fordulhat. Szavatossági igény elfogadása esetén a fogyasztó által elvárható rendeltetésre figyelemmel javítást, cserét, kártérítést kell lehetőség szerint 15 napon belül biztosítani. Szavatossági igény benyújtásáról minden esetben jegyzőkönyvet kell kiállítani, melynek tartalmaznia kell a vásárlással kapcsolatos adatokat, valamint a kifogás tényét.

A terméket számlájával, valamint a kitöltött jegyzőkönyvvel küldje vissza telephely címünkre: PLP Online Marketing Kft., 1033 Budapest, Mozaik u.6.

A szavatossági igény benyújtása mindig írásban történik, Ügyfélszolgálatunk által elektronikus úton megküldött nyomtatvány kitöltésével és aláírásával. Ennek hiányában a probléma kezelésére nincs lehetőség, mivel a nyomtatvány kitöltésére és aláírására törvényi kötelezettség áll fenn.

Szavatossági igény érvényesítésekor az esetleges csere alkalmával az eredetileg megvásárolt termékkel egyező paraméterekkel rendelkező modellt áll módunkban küldeni. Ennek költségét mi fizetjük. Így tehát pl. méretcserét nem lehet kérni a szavatossági igény benyújtásakor, arra az esetre a cseregarancia útmutatásai vonatkoznak.

Hibás teljesítés esetén a szavatosságra vonatkozó vásárlási igényeket a 49/2003 (VII. 30.) GKM rendelet alapján rendezzük.

Vitás esetekben a megrendelőnek lehetősége van az ODR Vitarendezési Platform -ot igénybe venni.

A webáruház üzemeltetője együttműködik a vitás kérdések békéltető testület általi eljárásában.

Illetékes békéltető testület: Pest Megyei Békéltető Testület, címe: 1055 Budapest Kossuth tér 6-8., telefonszáma: (1)-474-7921.

Elállás joga

Az Ön megrendelésének, azaz velünk kötött szerződésének teljesítése során a 17/1999. (II. 5.) Kormányrendeletnek megfelelően járunk el.

A Távollévők között kötött szerződésről szóló 17/1999 (II.5) Kormányrendelet értelmében a Fogyasztónak jogában áll 14 napon belül a vásárlástól indoklás nélkül elállni.

A megrendelő az elállási jogát a szerződés kötés (ÁSZF online elfogadás) és a termék átvétel közötti időpontban is gyakorolhatja. Írásban történő elállás esetén elegendő az Elállási nyilatkozatot (minta lalapján) vagy az elállás egyértelmű nyilatkozatát elküldeni 14 napon belül. Az elállási nyilatkozat minta: Elállási nyilatkozat

A 14 napos határidő (elállási határidő) attól a naptól kezdődik amikor a Fogyasztó a csomagot átvette. Elállás esetén a fogyasztót kizárólag a termék visszaküldésének költsége terheli. A megrendelő a terméket haladéktalanul, de legkésőbb 14 napon belül köteles visszajuttatni. A visszaküldött áru ellenértékét az Eladó köteles a csomag kézhezvételétől számított 14 napon belül visszajuttatni a Vevőnek. Az ellenérték visszajuttatása kizárólag banki átutalással történik. Elállás esetén az Eladó az átvett vételár, szolgáltatási díj után kamatot nem fizet.

Visszaküldés

Az áru visszaküldése kizárólag postai úton vagy futárszolgálat által lehetséges. A visszárut minden esetben normál postai küldeményként kérjük feladni, mert utánvétes csomagokat nem veszünk át. A 2 kg alatti termékeket ajánlott levélként, vagy elsőbbségi ajánlott levélként, a 2 kg feletti csomagokat postai csomagként (értéknyilvántartással max. 1980 Ft) küldjék el részünkre. Futárszolgálatok, EMS gyorsposta, és egyéb - fent nem feltüntetett szállítási módokon visszaküldött csomagok szállítási költségét az aktuálisan hatályban lévő postai díjszabások szerint térítjük vissza, a termék súlya alapján! Csomagokat személyesen nem áll módunkban átvenni.

Termék visszaküldésének címe:

PLP Online Marketing Kft., 1033 Budapest, Mozaik u.6

Az Eladó kizárólag sérülésmentes termék visszaszolgáltatása esetén köteles a teljes vételárat a Vásárló részére megtéríteni. Az Eladó követelheti a fogyasztótól az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárai megtérítését.

VISSZAÉRKEZŐ CSOMAGOK, kiegyenlítetlen megrendelések

Utánvéttel megrendelt, és kiszállított, de a vásárló által át nem vett, és előzetesen vissza nem mondott csomagok szállítási költségét, valamint a visszaszállításból eredő többletköltséget kiszámlázzuk a vásárló részére, melyet haladéktalanul, de legkésőbb 8 napon belül köteles cégünk bankszámlájára átutalni! A szállítási költséget a megrendelést visszaigazoló emailünk is tartalmazza. A visszaszállítás, és adatfeldolgozás költsége az eredetileg felszámolt postaköltséghez adódik, mely minden esetben bruttó 990 Ft.

Előre átutalt, és kiszállított, azonban a vásárló által át nem vett csomagok ismételt kiszállítását kizárólag a szállítási költség ismételt átutalása után tudjuk megtenni!

A kiegyenlítetlen, és írásban nem vitatott, lejárt határidejű számlák ellenértékét közjegyző és ügyvéd jelenlétében gyorsított fizetési eljárással kezdeményezzük, mely további legalább 10.000 Ft-os költséget jelent a Vásárló részére! Amennyiben az ügyvédi felszólításra sem egyenlíti ki a már további költségekkel növelt összeget, úgy a végrehajtói díj további jelentős terhet fog jelenteni!

PLP Online Marketing Kft. fenntartja a jogot felhasználói regisztrációk inaktiválására, amennyiben a felhasználó 7 napon belül nem egyenlíti ki banki átutalással leadott megrendelését, ill. amennyiben az utánvéttel megrendelt, és leszállított terméket/ termékeket nem veszi át a kézbesítőtől.