Általános Szerződési feltételek

A alábbiakban részletezett Általános Szerződési Feltételek ( továbbiakban ÁSZF ) az egymással kölcsönös szerződésben álló felekre vonatkozik.

Egyrészről a beautyonline.hu internetes áruházban vevői megrendelést rögzítő mindennemű természetes és jogi személy ( továbbiakban a Vevő) másrészről a beautyonline.hu internetes áruház üzemeltetőjére a PLP Online Marketing Kft.-re (továbbiakban Eladó).

Az internetes áruházban leadott minden rendelésre annak leadási időpontjában érvényben lévő ÁSZF az irányadó. A rendelés leadásával az itt olvasott feltételeket a Vevő feltétel nélkül elfogadja. A Vevő tudomásul veszi, hogy a beautyonline.hu webáruházban végrehajtott megrendelés következményeként a megrendelt termékre közötte és az Eladó között adás-vételi és szállítási szerződés jön létre.

Webáruház adatai:

Webáruház neve: Beauty Online Webáruház

Üzemeltető rövidített cégneve: PLP Online Marketing Kft.

Üzemeltető székhelye: 1065 Budapest, Révay u.6, fsz. 7

Üzemeltető postázási címe: 1033 Budapest, Mozaik u.6

Üzemeltető cégjegyzék száma: 01-09-183336, Fővárosi Törvényszék Cégbírósága

Üzemeltető adószáma: 24805263-2-42 

Üzemeltető számlavezető bankja: MKB Bank

Üzemeltető számlaszáma: 10300002-10609516-49020014 

Web: https://beautyonline.hu

Szerződés és a szerződéskötés nyelve: magyar

Ügyfélszolgálatunk elérhetősége:

Elsődleges kapcsolat: 

E-mail: info@beautyonline.hu

Tel: +36-70-705-2005

Telefonra küldött üzenetekre, sms-ekre, hangpostára mondott üzentekre nem áll módunkban reagálni!

Tárhelyszolgáltató adatai:

Tárhelyszolgáltató neve: AB Plusz Bt.
Tárhelyszolgáltató székhelye: 2049 Diósd IV. Béla Király u. 48

Tárhelyszolgáltató email címe: abplusz@abplusz.hu

A szerződés tárgya

A szerződés tárgya a beautyonline.hu internetes áruházban található mindazon árucikk, amire a vevő vásárlási megrendelést rögzít. A Vevő az árucikkek tulajdonságait, jellemzőit az árucikkhez tartozó információs oldalakon találja meg. 

A megrendelés rögzítésével a Vevő kijelenti, hogy a megrendelt termék paramétereit elfogadja és igényeinek mindenben eleget tevőnek ismeri el. A megrendelés folyamatában a felhasználó részéről online elfogadott szerződést adatbázisunkban rögzítjük.

Tudnivalók a regisztrációról

Az oldalra történő regisztráció önkéntes és ingyenes. Adatait megőrizzük, és harmadik félnek azt nem adjuk át (kivétel a megrendelés teljesítéséhez szükséges szállító partnernek történő szállítási cím kiadása, ill. hatósági felkérés alapján). Regisztrációját kérésére bármikor töröljük adatbázisunkból!

A regisztráció feltétele a regisztrációs adatlap pontos, teljes, és időszerű adatokkal való kitöltése, valamint a vásárlási feltételek megismerése és elfogadása. A regisztrációhoz szükséges egy érvényes email cím, valamint egy választott jelszó megadása. A jelszó titokban tartása az Ön felelőssége, a belépési információ biztonságos megőrzése elvárt. A regisztrációt követően aktiváló emailt küld rendszerünk a megadott email címre, melyre kattintva véglegessé válik a regisztráció.

Tilos hamis profilok létrehozása. Kérdéses esetekben a beautyonline.hu kérheti a felhasználót személyes adatainak igazolására, a névhasználat jogszerűségének igazolása céljából. A beautyonline.hu fenntartja magának a jogot, hogy bármikor figyelmeztetés nélkül a jogszerűtlen regisztrációkat törölje, vagy felfüggessze. Regisztrációjával automatikusan feliratkozik hírlevelünkre. Hírlevél feliratkozását módosíthatja a webáruház felületén, vagy a hírlevél alján található linkre kattintva.

Adatbeviteli hibák javítása

Amennyiben regisztrációjánál hibásan adta meg adatait, úgy belépésével bármikor tudja módosítani azokat (név, lakcím, szállítási cím, számlázási cím, telefonszám) a személyes fiókjába lépve. Amennyiben rendelését adta le hibásan (pl. más méretet, más terméket, vagy az adott megrendelt termékből más színt szeretne) , úgy lépjen velünk kapcsolatba emailban vagy telefonon, hogy a hibát javíthassuk. A leadott megrendeléseket kizárólag a beautyonline.hu tudja módosítani, a vásárló emailban vagy telefonon történt kérésére!

Rendelés

A beautyonline.hu internetes áruház termékeire rendelést leadni a webáruház felületén keresztül lehet a nap 24 órájában. 

A megrendelés fizetési kötelezettséggel jár!

Rendelési információk:

Minimális rendelési érték: 2.000,-Ft. (bruttó)

Webáruházunk rendeléseket regisztrált felhasználóktól és vendég felhasználóktól (fiók létrehozása nélkül) tud fogadni. A regisztráció menüpontban személyes adatait kitöltve, email címét és egyéni jelszavát megadva egy aktiváló linket küld webáruházunk a regisztrált email címére. Ezt követően bármikor beléphet adataival, és rendelést adhat le.

Megrendelések feldolgozása, visszaigazolása, teljesítése

Megrendelések visszaigazolása: Webáruházunkban leadott megrendelésekről rendszerünk automatikus visszaigazolást, megrendelés összesítőt küld a vásárló regisztrált email címére. A visszaigazolást rendszerünk az Ön email címére küldi (elektronikusan) a megrendelést követő 1 órán belül. Az összesítő tartalmaz egy azonosító kódot, melyet kérjük a banki átutalás közlemény rovatában mindenképpen tüntessen fel! Amennyiben ezt a visszaigazolást technikai okokból (levelezőrendszere nem fogadja emailt, rendszerhiba, stb.) 1 órán belül nem kapja meg, kérjük jelezze felénk, hogy ismételten visszaigazolhassuk megrendelését legkésőbb a megrendelést követő 24 órán belül! A visszaigazolás kézbesítésével Ön, mint vásárló, és a Plp Online Marketing Kft. között adás-vételi szerződés valósul meg, és az írásban kötött szerződésnek minősül.

Megrendelések feldolgozása: A megrendeléseket minden munkanapon 13 órakor zárjuk. 

Megrendelés teljesítése, a teljesítés feltételei

A megrendelt termékeket szállításra készen átadjuk szállító partnerünknek a GLS futárszolgálatnak vagy a Magyar Postának. A küldemény elindításáról, és annak azonosító számáról a vásárlót emailban értesítjük. 

Speciális kéréseknek, mint például 1-2 hét múlva történő szállításnak nem tudunk eleget tenni! Kérjük akkor adja le rendelését, ha 5 napon belül át is tudja venni, vagy amennyiben személyes átvétel esetén, ki tudja fizetni.

Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Részben történő teljesítésre kizárólag a megrendelővel történő egyeztetést követően kerül sor!

A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól. Cégünk nem vállal felelősséget az esetleges technikai ismertetők a beszállító, vagy rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt!

Szállítási díjjak és idők:

GLS házhozszállítással, szállítási idő 5-8 munkanap: 990,-Ft. 25.000,-Ft. feletti vásárlás esetén ingyenes.

Utánvétes fizetés esetén: 290,-Ft. többletköltséget számítunk fel.

Személyes átvétel:

Személyes átvétel esetén nem számítunk fel szállítási költséget.

Átvételi hely: 1033 Budapest, Mozaik u.6

Átvétel időpontjáról emailban értesítjük, jellemzően a megrendelést követően 4-6 napon belül átvehetőek a megrendelt termékek.

Árak

A feltüntetett kiskereskedelmi eladási árak Forintban értendők és tartalmazzák a 27% ÁFÁ-t (bruttó ár). 

Az Eladó fenntartja magának az árváltoztatás jogát, azonban mindig a megrendelés pillanatában feltüntetett árak vannak érvényben.

Megrendelése már a szállítási díjat, a csomagolási költségeket is tartalmazza, így Önnek a megrendelés végösszegét kell kiegyenlítenie, ezen felül más költség nem keletkezik!

Fizetési módok

A beautyonline.hu internetes áruházakban rendelt termékek ellenértékének kiegyenlítésére a Vevő számára több fajta lehetőség kínálkozik:

Fizetés utánvéttel:

Az utánvételes fizetési lehetőség a 30.000,-Ft.-ot meghaladó rendelés esetén nem áll rendelkezésre!

Fizetés készpénzben a megrendelés átvételekor, utánvét. Kérjük a megrendelés végösszegét a GLS kézbesítőjének fizesd ki készpénzben a megrendelés átvételekor. 

Személyes átvétel választása esetén, a megrendelést teljesítéséről emailban értesítünk, ezt követően átveheted a megrendelésed a 1033 Budapest, Mozaik u.6 szám alatt található telephelyünkön. Mielőtt jönnél kérjük egyeztess időpontot a 06-70-705-2005 számon!

Fizetés bankátutalással:

Kérjük a megrendelés végösszegét a következő adatokkal utald át: PLP Online Marketing Kft., 1065 Budapest, Révay utca 6. fszt. 7., bankszámlaszám: 10300002-10609516-49020014 (MKB Bank). Amint befolyt a megrendelés végösszege bankszámlánkra, teljesítjük a megrendelésed.

Fizetés Bankkártyával:

Biztonságosan fizethetsz bankkártyával a SimplePay (üzemelteti az OTP Mobil Kft.) online fizetési rendszerével. Részletes tájékoztató>

SimplePay adattovábbítási nyilatkozat

Tudomásul veszem, hogy a(z) Plp Online Marketing Kft., 1065 Budapest, Révay u.6, fsz.7  adatkezelő által a(z) beautyonline.hu felhasználói adatbázisában tárolt alábbi személyes adataim átadásra kerülnek az OTP Mobil Kft. (1093 Budapest, Közraktár u. 30-32.), mint adatfeldolgozó részére. Az adatkezelő által továbbított adatok köre az alábbi: megrendelő neve, címe és email címe.

Az adatfeldolgozó által végzett adatfeldolgozási tevékenység jellege és célja a SimplePay Adatkezelési tájékoztatóban, az alábbi linken tekinthető meg: https://simplepay.hu/index.php/vasarlo-aff

Fizetés PayPal-al:

Fizetés a PayPal rendszer használatával. A Vevő biztonságosan fizethet ha már regisztrált PayPal virtuális bankon vezetett számláján keresztül. További információért látogassa meg a paypal.com oldalát.

Visszavásárlási lehetőség, SZAVATOSSÁG, JÓTÁLLÁS

Cégünk minden termékére teljeskörű csere- vagy visszavásárlási lehetőséget biztosít a fogyasztóknak 14 munkanapon belül! A 14 munkanap attól az időponttól kezdődik, amikor a fogyasztó a terméket kézhez kapta. 

Ptk. 685. § e): Fogyasztói szerződés az a szerződés, amely a fogyasztó és olyan személy között jön létre, aki (amely) a szerződést gazdasági vagy szakmai tevékenysége körében köti. A törvény jótállásra és kellékszavatosságra vonatkozó szabályai alkalmazásában az a szerződés minősül fogyasztói szerződésnek, amelynek tárgya ingó dolog, kivéve a villamos energiát, a - tartályban, palackban vagy egyéb módon korlátozott mennyiségben vagy meghatározott űrtartalommal ki nem szerelt - vizet és gázt, továbbá a végrehajtási eljárás vagy más hatósági intézkedés folytán eladott dolgot, valamint az olyan árverésen eladott használt dolgot, amelyen a fogyasztó személyesen részt vehet.

Ptk. 685. § d): Fogyasztó... a gazdasági vagy szakmai tevékenység körén kívül szerződést kötő személy.

A jótállási igény a jótállási jeggyel és-vagy valamint a csomagban kapott vagy letölthető számlával, szállítólevéllel érvényesíthető. A jótállásra vonatkozó részletes információkat az adott termékre vonatkozó jótállási jegy tartalmazza.  A vásárlást követő 3 munkanapon belül meghibásodás miatt felmerülő csereigényt a tartós fogyasztási cikk cseréjével teljesítjük. Szavatossági igény a számla bemutatásával érvényesíthető a vásárlást követő 2 éven belül, ha a meghibásodás hibás teljesítésből ered. Az első 6 hónapban az Eladó feladata a kifogás intézése, 6 hónapon túl a vásárló a kifogása rendezéséhez az illetékes fogyasztóvédelmi szervhez fordulhat. Szavatossági igény elfogadása esetén a fogyasztó által elvárható rendeltetésre figyelemmel javítást, cserét, kártérítést kell lehetőség szerint 15 napon belül biztosítani. Szavatossági igény benyújtásáról minden esetben jegyzőkönyvet kell kiállítani, melynek tartalmaznia kell a vásárlással kapcsolatos adatokat, valamint a kifogás tényét.

A terméket számlájával, valamint a kitöltött jegyzőkönyvvel küldje vissza telephely címünkre: PLP Online Marketing Kft., 1033 Budapest, Mozaik u.6.

A szavatossági igény benyújtása mindig írásban történik, Ügyfélszolgálatunk által elektronikus úton megküldött nyomtatvány kitöltésével és aláírásával. Ennek hiányában a probléma kezelésére nincs lehetőség, mivel a nyomtatvány kitöltésére és aláírására törvényi kötelezettség áll fenn.

Szavatossági igény érvényesítésekor az esetleges csere alkalmával az eredetileg megvásárolt termékkel egyező paraméterekkel rendelkező modellt áll módunkban küldeni. Ennek költségét mi fizetjük. Így tehát pl. méretcserét nem lehet kérni a szavatossági igény benyújtásakor, arra az esetre a cseregarancia útmutatásai vonatkoznak.

Hibás teljesítés esetén a szavatosságra vonatkozó vásárlási igényeket a 49/2003 (VII. 30.) GKM rendelet alapján rendezzük.

Vitás esetekben a megrendelőnek lehetősége van az ODR Vitarendezési Platform -ot igénybe venni.

A webáruház üzemeltetője együttműködik a vitás kérdések békéltető testület általi eljárásában.

Illetékes békéltető testület: Pest Megyei Békéltető Testület, címe: 1055 Budapest Kossuth tér 6-8., telefonszáma: (1)-474-7921.

Elállás joga

Az Ön megrendelésének, azaz velünk kötött szerződésének teljesítése során a 17/1999. (II. 5.) Kormányrendeletnek megfelelően járunk el.

A Távollévők között kötött szerződésről szóló 17/1999 (II.5) Kormányrendelet értelmében a Fogyasztónak jogában áll 14 napon belül a vásárlástól indoklás nélkül elállni.

A megrendelő az elállási jogát a szerződés kötés (ÁSZF online elfogadás) és a termék átvétel közötti időpontban is gyakorolhatja. Írásban történő elállás esetén elegendő az Elállási nyilatkozatot (minta lalapján) vagy az elállás egyértelmű nyilatkozatát elküldeni 14 napon belül. Az elállási nyilatkozat minta: Elállási nyilatkozat

A 14 napos határidő (elállási határidő) attól a naptól kezdődik amikor a Fogyasztó a csomagot átvette. Elállás esetén a fogyasztót kizárólag a termék visszaküldésének költsége terheli. A megrendelő a terméket haladéktalanul, de legkésőbb 14 napon belül köteles visszajuttatni. A visszaküldött áru ellenértékét az Eladó köteles a csomag kézhezvételétől számított 14 napon belül visszajuttatni a Vevőnek. Az ellenérték visszajuttatása kizárólag banki átutalással történik. Elállás esetén az Eladó az átvett vételár, szolgáltatási díj után kamatot nem fizet.

Visszaküldés

Az áru visszaküldése kizárólag postai úton vagy futárszolgálat által lehetséges. A visszárut minden esetben normál postai küldeményként kérjük feladni, mert utánvétes csomagokat nem veszünk át. A 2 kg alatti termékeket ajánlott levélként, vagy elsőbbségi ajánlott levélként, a 2 kg feletti csomagokat postai csomagként (értéknyilvántartással max. 1980 Ft) küldjék el részünkre. Futárszolgálatok, EMS gyorsposta, és egyéb - fent nem feltüntetett szállítási módokon visszaküldött csomagok szállítási költségét az aktuálisan hatályban lévő postai díjszabások szerint térítjük vissza, a termék súlya alapján! Csomagokat személyesen nem áll módunkban átvenni.

Termék visszaküldésének címe:

PLP Online Marketing Kft., 1033 Budapest, Mozaik u.6

Az Eladó kizárólag sérülésmentes termék visszaszolgáltatása esetén köteles a teljes vételárat a Vásárló részére megtéríteni. Az Eladó követelheti a fogyasztótól az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárai megtérítését.

VISSZAÉRKEZŐ CSOMAGOK, kiegyenlítetlen megrendelések

Utánvéttel megrendelt, és kiszállított, de a vásárló által át nem vett, és előzetesen vissza nem mondott csomagok szállítási költségét, valamint a visszaszállításból eredő többletköltséget kiszámlázzuk a vásárló részére, melyet haladéktalanul, de legkésőbb 8 napon belül köteles cégünk bankszámlájára átutalni! A szállítási költséget a megrendelést visszaigazoló emailünk is tartalmazza. A visszaszállítás, és adatfeldolgozás költsége az eredetileg felszámolt postaköltséghez adódik, mely minden esetben bruttó 990 Ft.

Előre átutalt, és kiszállított, azonban a vásárló által át nem vett csomagok ismételt kiszállítását kizárólag a szállítási költség ismételt átutalása után tudjuk megtenni!

A kiegyenlítetlen, és írásban nem vitatott, lejárt határidejű számlák ellenértékét közjegyző és ügyvéd jelenlétében gyorsított fizetési eljárással kezdeményezzük, mely további legalább 10.000 Ft-os költséget jelent a Vásárló részére! Amennyiben az ügyvédi felszólításra sem egyenlíti ki a már további költségekkel növelt összeget, úgy a végrehajtói díj további jelentős terhet fog jelenteni!

PLP Online Marketing Kft. fenntartja a jogot felhasználói regisztrációk inaktiválására, amennyiben a felhasználó 7 napon belül nem egyenlíti ki banki átutalással leadott megrendelését, ill. amennyiben az utánvéttel megrendelt, és leszállított terméket/ termékeket nem veszi át a kézbesítőtől.